„Mari néni, megjött a friss borjú, de csak kevés van és gyorsan fogy!”
Hírlevelek küldése. Csak saját címlistára!
Meglévő és erre nyitott vevőkkel, partnerekkel hírlevelek útján is tartani kell a kapcsolatot. De nagyon fontos: én azt az Iskolát vallom, hogy új vevő szerzésének nem a hírlevél az eszköze (nem is minden körülmény közt lenne szabályos). Hírlevelet tehát csak saját címlistára, olyan érdeklődőknek küldünk, akik ezt tőlünk kérték.
Lehetőség van A/B tesztek alkalmazására. Ez azt jelenti, hogy kis számú címzettnek (véletlenszerűen választott teszt csoportoknak) különböző teszt leveleket küldünk, és a mért eredmények alapján küldjük a legjobb levél változatot a teljes listára.
A közhiedelemmel szemben nem a mennyiségben hanem a minőségben rejlik a titka!
A levelek lehetnek egyediek, címzettenként személyre szabottak formai és tartalmi értelemben is. Nem csak információt továbbítunk: aktivitásra is ösztönzünk, amelynek pontos mérése kvázi piackutatásként alapja lehet a következő levél vagy marketing akció tervezésének.Lehetőség van A/B tesztek alkalmazására. Ez azt jelenti, hogy kis számú címzettnek (véletlenszerűen választott teszt csoportoknak) különböző teszt leveleket küldünk, és a mért eredmények alapján küldjük a legjobb levél változatot a teljes listára.